سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اتوماسیون فرآیند روباتیک (rpa) چیست؟

The Potential of Robotic Process Automation (RPA) | Thompson ...

کارهای تکراری کارمندان غالباً وقت ارزشمندی را از کار مهمتر و خلاقانه برای حل مسئله و مشتری محور صرف می کنند. اتوماسیون فرآیند رباتیک (rpa ) اصطلاح صنعت برای ابزارهای نرم افزاری است که به طور خودکار وظایف روتین را کمک می کند تا زمان مهمی را به کارمندان برگرداند.

اتوماسیون فرآیند رباتیک IBM با اتوماسیون در هر کجا - بخشی از بستر اتوماسیون IBM برای تجارت دیجیتال - قابلیت های سنتی آن را با اتوماسیون اضافی افزایش می دهد. از آن استفاده کنید تا نیازهای اتوماسیون فوری خود را برطرف کرده و سپس بر قابلیتهای اضافی آن نیز لایه برداری کنید تا رباتهای rpa شما باهوش تر و حتی چابک تر شوند.

ربات های شما قادر خواهند بود جریان های کاری را هماهنگ کنند ، با قوانین و تصمیمات شغلی خود ادغام شوند ، محتوای خود را مدیریت کنید و داده ها را ضبط کنید - همه اینها برای کارآمدتر و مؤثرتر به شما در دستیابی به اهداف تجاری موجود کمک می کنند و از موارد جدیدتر و حتی مقیاس پذیر تر و خلاقانه تر استفاده می کنند.

از اتوماسیون فرآیند رباتیک IBM با اتوماسیون در هر کجا بیشتر کسب کنید

افزایش بهره وری

وظایف تکراری را به رباتهای همیشه روشن منتقل کنید که می توانید با قوانینی برای افزایش دقت و بازده ، مدیریت کنید و به کارکنان این امکان را می دهد که وقت بیشتری را صرف نوآوری کنند.

هزینه های عملیاتی پایین

راندمان هزینه را که هنگام اتوماسیون کارهای معمول ، کارهای دستی رخ می دهد و دانش دانشمند ارزشمند کارمندان را به سمت تلاش های با درآمد بالاتر سوق دهید ، تجربه کنید.

دقت کار را افزایش دهید

دقت را با اتوماسیون افزایش دهید که عملکرد انسان را شبیه سازی می کند اما خطاهای انسانی را از ورود داده های دستی یا جابجایی بین صفحه ها حذف می کند.

مقیاس تقاضابه سرعت نوسانات را کاهش داده یا اضافه کنید زیرا نیازها در نوسان هستند و با ایجاد تجربیات مشتری که می توانند از طریق اتوماسیون مقیاس شوند ، به کسب و کار شما مزیت می بخشند.

چرخه های توسعه را کوتاه کنید

فرآیندهای حول دور چرخه توسعه نرم افزار ، از جمله کاهش چرخش و به حداقل رساندن خطای احتمالی انسانی با تحویل اتوماسیون جدید ، بهینه سازی کنید.

اعتماد به نفس را کاهش دهید

کاربران تجاری را قادر سازید تا رباتهای مخصوص به خود را ایجاد کنند و اتوماسیون جدید را در ساعتها یا روزها مستقر کنند - هیچ مهارت IT لازم نیست - بنابراین IT می تواند در جای دیگری متمرکز شود.

کدام گزینه برای شما مناسب است؟

بیان

شما برای استقرارهای کوچکتر از حزب طراحی شده و با جابجایی با IBM Automation Business Workflow Express برای ارکستر کردن رباتهای مختلف و استثنائات ، جفت شده اید ، می توانید قابلیت های کامل پارلمان را در یک نقطه ورود کم هزینه تر بدست آورید.

شرکت، پروژه

ساخته شده برای استقرار بزرگتر از rpa و جفت شدن با IBM Digital Automation Express Express ، شما اتوماسیون فرایند یکپارچه را با مدیریت گردش کار ، تصمیم گیری در زمان واقعی و قابلیت های ضبط داده دریافت می کنید.

اتوماسیون فرآیند رباتیک (rpa) ، که شامل خودکارسازی فرآیندهای تکراری و خسته کننده در سازمان ها می شود ، تحت سلطه سه فروشنده نرم افزار بازی خالص است: UiPath ، Blue Prism و Automation Anywhere. این شرکت ها برخی از سریعترین رشد در صنعت فناوری هستند و مقادیر قابل توجهی از سرمایه گذاری را به وجود آورده اند.

اما شرکت های نرم افزاری مگا می خواهند بخشی از فرصت را از دست دهند. و یکی که شاید بهترین موقعیت را داشته باشد ، مایکروسافت است.

این نباید جای تعجب داشته باشد. این شرکت دارای لیست گسترده ای از مشتریان شرکت ها ، یک زیرساخت قدرتمند جهانی و یک اکوسیستم گسترده از شرکا و توسعه دهندگان است. همچنین کمک می کند تا مایکروسافت به شدت در حال تقویت تجارت ابری خود باشد ، که اکنون تنها در رتبه دوم آمازون قرار دارد.

نکته اصلی استراتژی برای rpa استفاده از پلتفرم Power Automate است که به خودکارسازی سیستم های میراث کمک می کند. فقط برخی از این ویژگی ها عبارتند از: درک داده های ساختاری و بدون ساختار (برای فاکتورها بگویید) و ادغام با بیش از 300 برنامه و خدمات مدرن. همچنین بسیاری از قابلیت های هوش مصنوعی نیز وجود دارد.

پس ، بنابراین در مورد rpa چیست؟ خوب ، سال گذشته اضافه شد. این جریان UI نامیده می شود ، که هم در آن شرکت کرده است و هم اتوماسیون بدون نظارت. این نرم افزار همچنین استفاده از آن نسبتاً آسان است زیرا امکان ضبط جریان کار (ضربه زدن به کلید ، حرکت ماوس ، ورود داده و غیره) را فراهم می کند و رویکردهای کم کد و بدون کد را فراهم می کند. به عنوان مثال ، Schlumberger از این فناوری برای راندمان بهره برداری با 13000 ربات استفاده کرده است - و اکثر نها خارج از IT ساخته شده اند.

چارلز لامانا ، CVP Platform Developer Citizen در مایکروسافت ، گفت: "همه می توانند یک توسعه دهنده باشند." "ثبت نام کمتر از 30 ثانیه طول می کشد. بعد از چند دقیقه می توانید ربات ایجاد کنید. "

با این وجود ، آیا دستیابی به این فناوری ممکن است منجر به مشکلات امنیتی شود؟ به عنوان مثال ، آیا یک کارمند می تواند کاری انجام دهد مانند اطلاعات حقوق و دستمزد را در ذخیره Dropbox قرار دهد؟

مطمئناً مایکروسافت از خطرات آگاه است و سیستمی را برای اجرای انطباق ایجاد کرده است. این امکان پذیر است زیرا این سیستم عامل بومی ابر است. لمانا گفت: "شما دید کاملی با هر ربات دارید."

اختلال

بنابراین UI در بازار rpa چقدر بزرگ است؟ خوب ، مشخص نیست اما در یک پست وبلاگ ، مایکروسافت خاطرنشان کرد: "قدرت خودکار در حال حاضر به صدها هزار سازمان کمک می کند تا روزانه میلیون ها پردازش را انجام دهند."

به عنوان مثال ، اینگرام میکرو از Power Automate در سازمان خود برای کمک به ورود به سیستم ، ایجاد حساب کاربری ، مدیریت خطوط اعتباری و سایر کارهای مهم استفاده می کند. حدود 75? پروژه ها برای توسعه کمتر از 30 روز زمان بردند.

با این حال ، من گمان می کنم که شاهد رشد شتاب جریان UI و به زودی خواهیم بود. مطمئناً بخش بزرگی از این فناوری هسته اصلی خواهد بود. اما من فکر می کنم مدل کسب و کار نیز به احتمال زیاد برای صنعت rpa مختل خواهد شد.

این را در نظر بگیرید که معمولاً برای یک فروشنده نرم افزار برای پرداخت هزینه در هر بوت ، که می تواند به بیش از 1000 دلار در هر ماه برسد ، معمولی است. این شامل هزینه های ارکسترشن و ماژول های دیگر نمی شود.

اما مایکروسافت در حال شکستن این مدل است که شامل دو ردیف است. در مرحله اول ، هزینه یک ماهانه 40 دلار برای هر کاربر برای اجرا در مسابقات با حضور یا حضور در ربات های بدون نظارت وجود دارد. در مرحله بعد ، می توانید برای هر ربات بدون مراقبت ، 150 دلار در ماه بپردازید.

به عبارت دیگر ، این استراتژی کم هزینه باید تصویب را بسیار گسترش دهد. همچنین احتمالاً تأثیر عمده ای در منظر حزب کمونیست چین خواهد داشت. مطمئناً هزینه ، نکته اصلی نگرانی مشتریان ، به ویژه مواردی است که به دنبال مقیاس اتوماسیون هستند.

لامانا گفت: "سه روند در افق برای rpa وجود دارد." وی گفت: "اولاً ، ابر اجتناب ناپذیر است و میزبانی ابر تنها محیطی خواهد بود که از اهمیت خاصی برخوردار باشد. دوم ، اگر حزب می خواهد جریان اصلی شود ، باید دموکراتیک شود. واقعیت این است که ویندوز تا زمانی که روی میز همه نباشد ، به یک معامله بزرگ تبدیل نشده است. برای اینکه حزب تحول آمیز باشد ، باید روی میز همه باشد. و نیاز به حزب اسلامی واقعی است. بیش از 60? از کل موقعیتهای کارکنان اطلاعات بیش از 30? از وقت خود را صرف انجام کارهای جالب و اتوماتیک انجام می دهند. منافع اقتصادی شرکت ها و حتی مهمتر از همه برجام در کار برای کارمندان بسیار ، بسیار زیاد است. ما فقط باید آن را امکان پذیر و مقرون به صرفه کنیم. و سوم ، اتوماسیون فراتر از اتوماسیون UI است. اتوماسیون واقعی دارای عناصری مانند چت بابات ها و فرم هایی است که اطلاعات را جمع می کند و همه اینها با هم اتوماسیون فرایند دیجیتالی و اتوماسیون فرایند روباتیک ترکیب می شوند. مشتریان می خواهند با یک راه حل یکپارچه ، مشکل اتوماسیون را حل کنند. "

Tom (ttaulli) نویسنده کتاب مبانی هوش مصنوعی: مقدمه غیر فنی و کتابچه راهنمای اتوماسیون فرایند روباتیک: راهنمایی برای اجرای سیستم های rpa است.

اگر به دنبال برنامه اتوماسیون سازی هستید که بتواند تمام نرم افزارها و حتی صفحات وب راهم اتوماسیون کند ما به شما نرم افزار کاربر مجازی را پیشنهاد میکنیم. این برند باسابقه به خوبی خود را نشان داده است و از پشتیبانی خوبی هم برخوردار می باشد و چنانچه نتوانستید یا وقت آن را نداشته اید که عملیات مورد نظر خود را به خوبی اتوماسیون کنید این شرکت کار را برای شما انجام می دهد. از لینک زیر می توانید باقی محصولات این شرکت را هم که در رابطه با تبلیغات اینترنتی می باشد مشاهده فرمایید و نسخه های ازمایشی ان ها را امتحان نمایید.

www.v-user.com/fa